Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

7 Oktober 2016
    Zon op 7:51
    Zon onder 19:02
    Zonuren: 11

De Veluwe is dat Chappie.

QNQ201610.400.JPG
    Het is inmiddels niet zo paars meer..

De Veluwe is een overwegend beboste landstreek in de Nederlandse provincie Gelderland en een voormalig kwartier van het hertogdom Gelre.

QNQ201604.185.JPG

Die staan er nu zo bij :

QNQ201610.396.JPG QNQ201610.395.JPG

Tja...
    Hij wilde graag zaadjes, nou die zullen er best in zitten

Nog een kleine terugblik..
    Remember de Aubergines, van de AH moestuinzaadjes ?

QNQ201605.199.JPG
    QNQ201610.402.JPG

Leuk enzo, maar ik denk dat je daar toch meer aan moet doen.
    Wat er aangezeten heeft is opgevreten voor het 10cm groot was, dus dat was niet zo'n succes deze zomer.

QNQ201610.393.JPG

Dit jaar wel de eerste hazelnoot aan m'n boompje!
    Da's mooi, het stuifmeel van de man die verderop staat heeft dit nieuwe boompje dus bereikt.
    Ik verwacht volgend jaar minstens genoeg hazelnoten voor een volle pot Nutella.

QNQ201610.407.JPGQNQ201610.398.JPG QNQ201610.403.JPG
    Niks voorkiemen met worteltjes van 6.5mm enzo...gewoon 24 uur in een bekertje water, en daarna meteen in de pot. Mooie hand aarde er bovenop en wachten.
    Tja, en wat moet je ermee heh, ze waren bedoeld om de zelfbouwled te testen, en da's gelukt.
    Ik heb ze maar even buiten aan een pot gedoneerd. (ja da's dezelfde pot als die van de temperatuurtest)

De Aqbar Ganja doet haar ding buiten.
    Gaat niet zo hard, maar da's logisch met deze temperaturen.
    De planten zijn wat moeilijk op de foto te zetten, aangezien ik niet het hele dorp erbij wil fotograferen.

QNQ201610.406.JPG QNQ201610.399.JPG

De Suzie Q's doen het ook nog prima. Ze zijn wat groter geworden dan de Aqbar's en hebben het kenmerkende kleurtje.
    Hopelijk houden ze het nog een paar weekjes vol.

QNQ201610.397.JPG QNQ201610.401.JPG

QNQ201610.405.JPG QNQ201610.404.JPG

Wat wel een hele verademing is, dat de toppen er allemaal nog zo goed uitzien, ondanks alle regen en kou.
    Ik doe er niet zoveel aan, ze staan vanaf het begin 24/7 buiten zonder afdakje of kas en krijg nauwelijks voeding.
    Da's toch een groot verschil met al die gemanipuleerde soorten.
    Een reguliere strain met goeie genen is een stuk sterker dan al die gefeminiseerde en/of geautomatiseerde soorten.

Hier hou ik het maar weer even bij.
    QNQ201610.408.JPG Bij ?
    Nee niet dat..

Groetsels, ganjafans!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Comment

fruitpluktuin.nl bied u aan alles over hoogstamfruitbomen, boomgaard, fruit in Haaksbergen met informatie over het fruit, de verzorging, recepten etc..

mooie plaatjes je woont er mooi
          ik krijg door jou mooie planten meer en meer zin om volgend jaar ook regs te zetten om het verschil te zien

Comment

Comment

Smoke weed every day!

Comment

Hier hou ik het maar weer even bij.
                Bij ?
                Zo te zien een "blinde bij", ghehe

Comment

25 Oktober 2016

Zon op 8:23
                  Zon onder 18:24
                  Zonuren: 10

Herfst is het, al een tijdje.

QNQ201610.414.JPGQNQ201610.423.JPG

Niet alle planten in de tuin denken er hetzelfde over.
                  Er staan weer diverse rozen in de knop.

QNQ201610.416.JPG

De pot met testplantjes.
                  Van de 10 zaadjes zijn er ook daadwerkelijk 10 plant geworden.
                  Ze vechten voor ruimte en licht natuurlijk, dus de ene was wat groter dan de ander.
                  Yeah, was...Deze zijn inmiddels ook opgeruimd.

Wat staat er allemaal nog buiten..de Aqbar's

QNQ201610.415.jpg QNQ201610.417.JPG

QNQ201610.412.JPG

QNQ201610.410.JPG

En de Suzie's

QNQ201610.411.JPG QNQ201610.413.JPG QNQ201610.420.jpg

Ik hoop dat ik de namen er goed bij gezet heb.
                  De Aqbar heeft ook wat paarse tonen gekregen dus ze zijn wat moeilijker uit elkaar te houden

Vanmorgen toen ik bij de plantjes ging kijken hoorde ik een stemmetje, nee niet Stemmaatje ;
                  Weet je wat jij zou moeten doen ? OOGSTEN!

QNQ201610.418.jpg

Dus ik heb de pot met de twee Suzies gepakt, en leeggemaakt.
                  Trichomen zijn voornamelijk milky en da's goed genoeg voor buitenplantjes.
                  Een deel van de nieuwe pistils begint wat te verkleuren door het vocht, dat telt ook mee in de beslissing.
                  Buiten oogsten, zonder rot, het voelt zelfs een beetje als luxe, na alle autoflowers.

QNQ201610.422.JPG

Comment

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Comment

08 November 2016

Zon op 7:47

Zon onder 16:55
                        Zonuren: 9

Brrrrrrrrrrrrr
                        't Is frisjes buiten. Het lijkt wel of er nu op alle planten een dikke laag THC zit.

Vorige week was het nog een stuk aangenamer.
                        Net als vorig jaar hebben we het weer super getroffen met het weer tijdens Haloween Fright Night.
                        QNQ201611.425.JPG

Eind van de dag, na een uur of tien door dat park wandelen ben je wel echt kapot, ik wel tenminste.
                        Dit jaar voor 't eerst een "Fastlane addon" erbij gekocht, dat kost wel serieus geld, maar het voordeel is wel groot.
                        Op je gsm geef je aan welke van de 8 fastlane-attracties je wil doen, daar zie je ook de originele wachttijd, als je in de rij zou gaan staan.

QNQ201611.424.JPG

Afhankelijk van welk pakket je hebt is de wachttijd met 'fastlane' korter, en je hoeft ook niet in de rij te gaan staan.
                        Je krijgt een seintje op je gsm als de wachttijd voorbij is en dan wandel je naar de attractie en kun je meteen instappen.
                        Da's echt wel nice, als je de ingang kan nemen waar geen rij van 300 meter staat, ghehe...

QNQ201611.426.JPG

Anyways, megadruk natuurlijk, vooral 's avonds, dus ouwe Q was blij dat-ie weer thuis was.
                        Het was, ook dankzij het fijne weer, wel een mega-geslaagde dag!

kabouter.jpg
                        Terug naar de tuin ..

QNQ201611.427.JPG
                        Gisteren was het weer even droog, dus een rondje door de tuin gedaan.
                        Wel verrekte koud trouwens. Ik had even met m'n armen in de vijver gezeten, brrrr.. animaatjes-sneeuwpop-10344.gif
                        QNQ201611.428.JPG

De Aqbar's hebben precies 8 weken bloei gehad en ik dacht nu toch echt een stukje toprot te bespieden.

QNQ201611.429.JPGQNQ201611.430.jpg

Op 't eind is die ook nog mooi paars gekleurd door de temperaturen, het blad natuurlijk, de wiet eronder is voornamelijk groen.
                        Halverwege de hoofdtop zat een klein stukje wat niet helemaal fris meer was.

Gisteren, 7 november, is dus de laatste buitenplant omgegaan.
                        Trichomen ? Ohja, euh, niet gechecked. Ik vond het wel genoeg zo.

Tot zover het buitenseizoen 2016
                        Deze week vooral opruimen, schoonmaken nog wat laatste dingen snoeien en de pomp uit de vijver halen.
                        Tuinmeubels schoonmaken en naar binnen, vogel-voer-plekken in orde maken, de laatste pepers oogsten, folie-kas opruimen etc. etc..
                        Er is nog zat te doen.

Laat de sneeuw en ijs maar komen !
                        Over een week of twee komt wel gelegen denk ik.

QNQ2014447.JPG 2 jaar geleden alweer

Grtz,

Comment

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Comment

God was never on your side..

Comment

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Bezig...
                                X